Haha bra där..

Jag har haft min TV i sådär 4 månader.
En samsung LCD 42"

Och inte förrän idag kom jag underfund med att det finns
en USB-ingång.
Och inte förrän idag kom jag heller på att att jag har knappar på TV:n
och är alltså inte beroende av fjärrkontrollen.

Även om fjärrkontrollen helt klart är bättre när man ligger i soffan.


Kommentera mera!
Postat av: Elin och Felicia

Hejsan!

Fin blogg du har. :)

Du kanske har lust att skriva en liten fråga eller två i vår frågestund? Vi skulle uppskatta det såå mycket!

Om du ser det här som reklam och inte vill ha det så är det bara att radera kommentaren och vi ber så mycket om ursäkt.

Ha en bra dag! :)

2010-09-08 @ 19:14:54
URL: http://felinia.blogg.se/
Postat av: Natalie Hanna

Hej du! :)

Vilken mysig blogg du har!

Kika in hos mig på min rosa bakblogg med sockersöta recept, vackra ordspråk & annat mysigt varje dag!



Kramar om dig / HOMEMADE, Natalie

2010-09-08 @ 19:26:05
URL: http://homemade.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0