Stressig dag

Stressig jävla dag idag alltså.
Tänkte dela med mig av dagens to-do lista så att ni får
er en uppfattning om hur stressigt jag har det.

♥ Tvätta 7-10
♥ Vara inne på Forex strax efter 10 för att växla pengar
♥ Jobba 11-14
♥ 14.30 träffa en god vän och äta en sen lunch
♥ 17.00 Följa med och hjälpa mamma på Byggmax

Direkt efter det så lär jag:
♥ Packa
♥ Städa
♥ Gosa med katten lite
♥ Skicka in mina jobbtider.

För klockan 01.00 så styr vi iväg mot Arlanda.
Och kl 06.00 så flyger vi iväg mot värmen!!
U n d e r b a r t !


Update..?

Vad är det? haha

Har inte hunnit blogga något idag, men tror inte att någon av er
har tagit skada av det ;)
Vaknade i panik kl 7 och upptäckte att jag hade försovit mig som vanligt.
Fick därmed springa till jobbet för att hinna till 8.

Och det var stressig och alldeles för mycket att tänka på
idag på jobbet.
Så nu är jag helt slut i mitt lilla huvud och därför blir det inte
något intressant och bra inlägg utan bara en onödigt
lång förklaring på varför jag inte har bloggat haha! :D


Precis kommit hem

Har precis kommit hem från ett kvällsmöte.
(ja, jag har också möten, dock var mitt väldigt ohemligt.)

Ska sätta på någon film och se om man kanske kan somna någorlunda tidigt ikväll?
ska ju trots allt upp och jobba som vanligt imorn..

Godnatt :)


Jag ljög.

Förlåt, jag ljög förut om att den enda träning jag orkade med
var att "leka kanin".
Dock så finns det en till träningsmetod som är både bra
och oundviklig.
Nämligen att dammsuga!
Min dammsugare är så himla bra och suger så kraftigt (ta det inte på fel sätt..)
så att det blir värsta workouten när jag ska dra den fram och tillbaka
över golvet!

Efter att ha dammsugit min lägenhet på 44 kvm så är jag helt slut i armarna för
att jag måste ta i så mycket.. haha!
men det sägs ju att vardagsträningen är den bästa träningen? ;)



We were trying so hard, hard to survive

Bästa låten just nu:


Ludacris - Growing pains


Min sommar 2010

Nu när skolorna har börjat och det är dags att inse att sommaren är
 över och hösten har tagit vid så tänkte jag summera min sommar!

(sommaren har varit väldigt blandat, när det har varit bra så har det varit
väldigt bra och när det har varit dåligt så har det varit väldigt dåligt. Inte
så mycket mittemellan utan antingen eller..)


♥ Jag har träffat många nya grymt roliga personer!

♥ Jag har varit överallt och ingenstans

♥ Jag har sagt upp kontakten med min mamma och min syster
(samt nåra andra släktingar)

♥ Jag har blivit befordrad på jobbet!

♥ Flyttat ifrån min dåvarande sambo och istället fått egen lägenhet!

♥ Börjat bråka med min granne redan första dagen..

♥ ..haft myskväll med en annan granne under första veckan!

♥ Jag har festat som aldrig förr!

♥ .. och för de åkte jag in på psyket för rehab.

♥ Jag har bråkat, skrattat, gråtit, varit glad ledsen och arg.

♥ Jag har tillbringat en hel fredagsnatt på arresten hos polisen.

♥ Jag har flörtat, varit lösaktig och väldigt slampig.
(Men hallå! man måste prova många för att hitta den rätta!)

♥ Jag har dansat som en galning och haft träningsvärk i flera dagar för det..

♥ Haft ångest över att jag börjar bli gammal. (FYLLER 19!)

♥ Varit med män som har vart över 10 äldre än mig och sovit
själv med fem av dessa i deras husvagn..

♥ Jag bröt förlovningen med min andra hälft.



skit väder

Idag är det inte alls lika fint väder som igår.
Det regnar och är grått och trist ute.
Och jag ska GÅ till jobbet i det här regnet,
utan paraply dessutom.
Känner att det kanske är dags att införskaffa mig ett
så att jag klarar hösten..


.


Sovgott allihopa så hörs vi imorn :)


MJAU




Ikväll


tänkte att ni kanske inte har en egen tv-tablå..
förövrigt så funkar tv.nu också väldigt bra.



Danska Hollywoodfruar TV3 21:00


Sex Education TV3 22:00




Träningsvärk

Har träningsvärk till tusen i lår och mage efter helgens träning då
jag och Mr. N lekte kaniner ;) haha!
Den enda träningen jag klarar av utan att bli uttråkad eller tröttna!
Så då är det ju lika bra att köra, eller..? ;)



Jag kommer ihåg det så väl.

Usch, sitter och läser DENNA artikel på aftonbladet.. känner igen mig så väl!
Vet exakt hur det själv var att vara rädd för att gå till skolan.
Jag var en av de tre som var orolig inför skolan.
Loven och helgerna blev min räddning.
Jag var även en i den där femtedelen som inte vågade säga något.
Det pågick i 6 år. Hela mellanstadiet och högstadiet.
Under dessa 6 år led jag av konstat huvudvärk, eftersom jag oroade mig hela tiden.
Jag kunde inte tänka mig ett liv utan alvedon och en karta tog oftast slut på 2 dagar.

Jag blev inte fysiskt mobbad. Mer ignorerad.
Ibland kom det blickar och ibland kom det ord.
Det värsta var att jag visste att lärarna såg, men dom gjorde inget!
Jag skolkade väldigt mycket i högstadiet. För jag mådde så dåligt över att
behöva gå till skolan.
Oftast var jag hemma 1-3 dagar i veckan. Det var väldigt sällan som jag
orkade gå en hel vecka i sträck.

Min räddning blev min första pojkvän som jag fick i början av 9an.
Han gav mig sådan styrka! Och för första gången kändes det som om
jag betydde något. jag var någon!

Sedan blev det bättre på gymnasiet med praktik 2-4 dagar i veckan.
Då kändes det så lätt!

Men jag lider verkligen med dom som är utsatta, och jag kan bara hoppas
på att dom får hjälp. Att skolorna och lärarna börja öppna ögonen och
våga göra nånting.


Godmorgon!

Godmorgon! Vilket fint väder!
Eller  det ser ut som om det kommer bli fint väder iallafall, klarblå himmel
och fortfarande ett varmt solsken från soluppgången.
Sitter här nyduschad och ska strax äta dricka min frukost.


Har svårt för att äta frukost på morgonen så blir lite b-vitamin och en tablett
viktkontroll för att jag inte ska bli hungrig förrän lunch, lite jobbigt att gå
runt hungrig på jobbet ;)


Ville bara säga..


GALEN BRUD

Här kommer ni få följa en galen brud på 19 år!
Jag är inte som alla andra och mitt liv är inte som erat!

I am wild and crazy!

RSS 2.0