En förklaring

Jag ber inte om ursäkt men här kommer
iallafall en förklaring till mitt dåliga bloggande.

1. Som jag har sagt så har jag träffat en man.
Som har två barn och en hund.
Detta tar enormt med tid.

2. Min käresta bor ute i skogen där inget internet
fungerar. Inte något av mina trådlösa!
(Har både tre och tele2..)

3. Jag har haft mycket att fundera på den sista tiden.
Vill jag verkligen vara med någon som är så mycket
äldre än mig? Jag har hela livet framför mig och har
massor av drömmar. Medan han har hunnit med
det mesta här i livet.
Vill jag dessutom binda upp mig med två barn?
Jag är 19årig sex- och partyprinsessa, är jag redo för det här?

Men samtidigt så har vi velat vara med varandra varje sekund
för på tisdag så har vi kanske inget val längre. Då kanske våra vägar
skiljs oavsett om vi vill eller inte.
Jag tvekar dock inte en sekund på att det var meningen att vi skulle mötas.
För det var meningen.
Vi behövde varandra just då. Vi har gett varandra så mycket.

Nu ska jag försöka lösa min livssituation..


Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0