Den smarta delen av mig #1

Jag är oftast väldigt smart.
Men ibland funkar det inte som det ska.
Därför har jag skapat en ny kategori
"den smarta delen av mig"

Först ut:



Jag hade länge funderat på Willy:s slogan om billigaste matkasse.
Korkad som jag är så trodde jag på allvar att dom menade själva påsen.

Är dom dum eller? Tänkte jag.
Folk vill ju ha billig MAT och inte en billig påse som ändå bara kostar 1,50:-

Inte förrän flera månader efter så slog det mig:
Dom menar såklart att påsen MED innehåll ska vara sveriges billigaste.
AHA, då är dom ju ute efter billig mat ändå!




MYHYGO Kvinna


Kommentera mera!
Postat av: Jessika

Haha det är härligt när sånt händer :p Vet inte hur många gånger såna självklara saker inte känns så självklara utan man istället blir irriterad på att de är korkade tills man kommer på...ahaa, det var sååå de menade :p

2010-09-15 @ 22:31:33
URL: http://f-freak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0