HAHA

Fick ett roligt sms av en vän till mig som är
less på att jag aldrig svarar eftersom jag har sex nästan 24/7

"Vad är det för fel på din mobil? Jag har försökt ringa flera
gånger men det är bara en röst som säger: abonnenten du söker
har sex, det är för närvarande 12 samlag före men det är snart
din tur och du behåller din plats i kön.
Tack för att du väntar!
För snabbare expediering tryck trekant."


Kommentera mera!
Postat av: M i z c a

Jo, du har ju gjort det du har kunnat liksom. Men varför kan inte alla 18åringar göra som du då?

Jag menar, det finns ju 20åringar som vet mindre än du .. tror inte det har någon betydelse om man höjer gränen två år. Till vilken nytta egentligen?

Jag tror ju inte att intresset att rösta och bry sig mer ökar bara för att man får rösta först som tjugoåring!

2010-09-12 @ 23:01:01
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: M i z c a

Men om det finns undantag (vilket jag anser är många i detta fallet) så förstår jag inte varför man måste höja åldern för det.



Jag förstår vad du skriver, men förstår inte varför man måste ändra det som redan är. Man är myndig vid 18 och då skall man faktiskt veta tillräckligt mycket för att kunna ställa sig i ett fack.

2010-09-12 @ 23:25:40
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0