Jag vill dansa som en grek!

När vi var i grekland så fick vi ta del av den grekiska kulturen.
Vi fick nämligen både se och vara med och dansa deras national dans!
Det var så himla kul och jag skulle verkligen vilja lära mig dansa som en grek, använda kroppen som en grek.
Fan vad jag blev imponerad.

Det roliga var att alla generationer kunde dansa. Och alla gjorde det lika bra.
Farfar, mamma, barn och barnbarn. Alla dansade.
Alla var så lätt på foten, dansade fram som älvor.
Alla var så smidiga i sina kroppar och man känder sig verkligen som ett kylskåp i jämförelse.
Tjejerna hade höfter att dö för, dom visste verkligen hur man skulle röra höfterna.

Jag är imponerad.
Jag vill också vara smidig som en grek.
Jag vill också kunna röra mina höfter som en grek.
Till och med dom snygga killarna dansade..



Saray.se

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0