Taxi

Grabbarna ringde nyss och behövde hämtning som vanligt.
Dom söp väl till rejält igår som vanligt haha :)
Och jag fattar inte hur dom alltid lyckas komma så jävla
långt bort varje gång och det slutar oftast med att jag lär komma
och hämta antningen på natten eller på morgonen.

Det går ju på onsdagar och torsdagar men på fredagar och lördagar
är jag fan ingen taxi för då är det jag själv som behöver en ;)


Det roliga är att min bil typ är sådär stor haha!
Så ska vi tränga in 6 st grabbar i den.. haha. men dom är van!


Kommentera mera!
Postat av: Therese

Fin blogg!

2010-09-24 @ 08:23:16
URL: http://browntess.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: Det var riktigt gulligt :D typ 1000 kronor som jag slipper att betala, men visst.. han har ju pengar, men ändå.



Jo, det ska bli kul :D Mycket variation, skit kul att fotografera sånt tycker jag!

2010-09-24 @ 08:48:42
URL: http://rebeeccam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0