Vad less jag blir

Ibland blir jag bara så less på att bo i en mellanstor stad.
Alla känner alla och det du inte vet om dig själv det vet någon annan.

Det snackas så mycket skit bakom allas ryggar, ingen
kommer undan! Det snackas om ALLA. Och alla snackar också.
Går inte att lita på någon.

Och nu är jag så jävla less på att rykten sprids fortare än elden
och på alla fjortisar som tror på allt som sägs.
Om någon undrar något om mig så kan folk komma till mig
direkt istället för att ta det med någon annan som ändå inte
vet sanningen.

Ibland tror folk att dom känner mig bättre än vad jag känner mig själv.
Att dom vet bättre vad jag gör/har gjort eller säger och har sagt.
Som om jag inte vet själv vad jag gör eller inte gör?
Säger eller inte säger?


Fan, Väx upp!


Kommentera mera!
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

tack så jättemycket! :D

Det är men lilla Nellie det<3

2010-09-22 @ 23:45:10
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Q

är fan likadant här, att folk inte bara kan sköta sitt liv lixom..

2010-09-23 @ 06:34:46
URL: http://quantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0