Mitt 2010

Gör som alla andra och gör en lista för mitt 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort mycket det här året som jag aldrig gjort förr. Men bland annat så gjorde jag abort. Inte bara en gång utan två.
Och det bästa av allt; jag tog studenten!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nej, inte ett enda faktiskt! haha

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja :) 

4. Dog någon som stod dig nära?
nej tack och lov :)

5. Vilka länder besökte du?
Finland, danmark, österrike, tyskland, tjeckien, slovenien.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer kärlek kanske, är det för mycket begärt?

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
alltså det är en jäkla massa datum som alltid kommer vara speciella.

8. Vad var din största framgång 2010?
Först att jag blev befodrad på jobbet och sen att jag sa upp mig! :)

9. Största misstaget?

Litat för mycket på folk.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, det är oundvikligt när det gället mig..
har legat på sjukhus x antal gånger, engång med hjärtövervakning,
engång för att jag var undertempad hade knappa 35 grader i kroppstemp.
sen gjorde jag illa foten så fick hoppa på kryckor i några veckor..

11. Bästa köpet?
har inte köpt något speciellt vad jag kan komma på.. 
det är väl resorna isf :)
 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
alkohol, sexleksaker och resor!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
STUDENTEN! :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
alltid en jäkla massa låtar som kommer påminna om vissa saker :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
svår fråga, men när jag var glad så var jag väldigt glad och när jag var ledsen så
var jag väldigt ledsen. Men överlag så var jag nog ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit tillvara på tiden.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
bara suttit hemma och väntat på bättre tider.

18. Var tillbringade du julen?
i sälen med älskling.

19. Blev du kär i år?
ja, jag blev ju det.

20. Hur många one night stands?
inte så många tror jag, med tanke på att jag ändå hade ett seriöst förhållande fram till midsommar.. 
men kanske 5..?
 
21. Favoritprogram på TV?
Hollywoodfruar! :D

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja och inte bara en.

23. Bästa boken du läste i år?
tror inte att jag läste någon bok..

24. Största musikaliska upptäckten?
eh, säkert någon men kommer inte på någon nu på rakarm.

25. Något du önskade dig och fick?
världens bäst karl och världens sötaste hund!

26. Något du önskade dig men inte fick?
nja, ett bättre liv i övrigt? :)

27. Årets bästa film?
fan, kollar inte så jävla mycket på film heller.. :P

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
då var jag i Grekland och söp järnet!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
bättre vänner kanske? :)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
obefintlig! haha, har typ bott i mina leggings, på jobbet, i skolan och hemma..

31. Vad fick dig att må bra?
den grymma sommaren vi hade och alla grymma människor :)
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
klarar mig utan kändisar ;)

33. De bästa nya människorna du träffade?
träffade så grymt många underbara människor, kan inte nämna alla :)

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0